שוב ושוב ושוב המזרח מאכזב עם 3 סדרות שכבר נגמרו ואחת שבדרך, כשמהקבוצות המפסידות רק אורלנדו מנצחת משחק 1. הייתרון היחיד בקונפרנס המזרחי עד עכשיו הוא השעות הנוחות של המשחקים והיות ורוב הסדרות מאחורינו נשארנו עם הסדרות האיכותיות בשעות נוראיות. אי אפשר הכל בחיים.
שתי הסדרות שנשארו מגיעות עם הר של ציפיות אחרי שני משחקים לפני יומיים שהמילה "אדיר" הייתה קטנה עליהם. יהיה טפשי לחשוב שהמשחקים הקרובים יהיו טובים יותר אז לפחות נקווה שלא תהיה נפילה ונראה פתאום בלואואאוטים משעממים. ובעיקר, נמשיך לפנטז על העתיד של ה NBA שנראה וורוד מתמיד עם שחקנים צעירים שפשוט לא מפסיקים לתת לדמיון לעבוד. ובינתיים, נחזור אל ההווה.
לפני 120 שנים נפטר אחד הפילוסופים הכי שנויים במחלוקת שידע העולם – פרידריך ניטשה. האיש שהרג את אלוהים וכתיבתו המהפנטת היוותה השראה לרבים (ביניהם, לפי חלק מהדעות, גם לגרמניה הנאצית) הביאה אל הפילוסופיה סוג אחר של חשיבה אקזיסטנציאליסטית והאדרה מוגזמת לעתים של הפילוסוף עצמו. אין כמו הליגה הטובה בעולם כדי לדבר על העל-אדם.
01:30 יוטה ג'אז (מקום 6 במערב) 3 – דנבר נאגטס (מקום 3 במערב) 1
משחק של להיות או לחדול עבור יוקיץ' וחבריו, כאשר הפסד ישלח אותם הביתה לעשות חושבים אחרי עוד עונה מוצלחת על הנייר אבל בלי קבלות. ואם זה לא מספיק, מארי, השחקן החם היחיד בשורות הנאגטס, בחוץ. מהצד השני, הילד החצוף של יוטה לא רואה בעיניים. מיטשל במשחק הקודם עם 51 נקודות באחוזים טובים ועם שימוש נכון באתלטיות שלו כדי ללכת לקו, משם הוא דייק ב 17 מתוך 18 ניסיונות. הכושר המפלצתי שלו לא פוגע בדינמיקה הקבוצתית ונראה שהוא מתבגר ומבין מתי לקחת על עצמו את ההתקפה ומתי לשלב את החברים. יוטה במשחק הקודם קלעה ב 57.7% מהשדה ו 48.3% מהשלוש ולא סביר שנראה אותם קולעים באותם אחוזים גם הערב. כל זה כשאינגלס עם 0 נקודות והקבוצה מפסידה 17-6 בריבאונד התקפה. גובר עושה עבודה לא רעה על יוקיץ' שלוקח יותר זריקות מבחוץ ומתקשה בצבע. במשחק הקרוב הוא לא יוכל להתחבא ויהיה חייב לעזור יותר למארי בניהול ההתקפה.
איך יוטה תנצח? תנטרל את יוקיץ'. מייקל פורטר ג'וניור שהיה אמור לעזור מהספסל לא ממש הגיע לפלייאוף ובלי הנקודות שלו ושל מילסאפ אין לדנבר שום דבר להציע. גובר צריך להשאיר את יוקיץ' מחוץ לצבע ולאפשר לו למסור או לזרוק מהשלוש כשהצוות המשלים של דנבר לא מספיק איכותי להתמודד עם השמירה הטובה של יוטה. בצד ההתקפי, הכל זורם בקבוצה של סניידר וגם אם האחוזים לא יהיו מפלצתיים כמו במשחק הקודם אין שום סיבה לא לצאת עם W ולגמור את הסדרה.
איך דנבר תנצח? שאלה קשה. לא לגמרי ברור איך אפשר להקשות על מיטשל. דאבל טים יהיה מאוד מסוכן לאור העובדה שגובר חוסם מאוד טוב והפיזיות שלו מאפשרת כמה שברירי שניה חשובים בשביל לשחרר מסירה במידה והיריבה שולחת שני שומרים תקשה מאוד על ההגנה של דנבר להקיף את מיטשל בשומרים ולא להפקיר את שאר השחקנים. בהנחה שאינגלס לא יהיה חושך כמו במשחק הקודם ושקלארקסון ייתן את הנקודות החשובות שלו לא נראה שיש לדנבר ברירה אלא לעשות הפוך – לתת למיטשל לנצח אותם ולהקשות על השחקנים המשלימים. יוקיץ' יהיה חייב להילחם עם גובר על הצבע ובהתקפה להילחם על כל ריבאונד. כל פוזשן הולך להיות חשוב עבור דנבר שלא ממש פוגעת. ולסיום – התקפה. החלק החזק של הנאגטס היה אמור להיות הצד ההתקפי בו יוקיץ' קורא חיתוכים ומוסר לקלעי שלשות יציבים ומארי משחק כ 2 או כ 1. פורטר ג'וניור, מילסאפ ופלאמלי צריכים לתת 150% ולקוות שיוטה תיכנס לערב קליעה חלש ומארי ימשיך לספק את הסחורה.
שווה צפייה? לא ממש. לא צפוי לנו משחק תחרותי ואם לומר את האמת, חוץ מהמשחק לפני יומיים והמשחק הראשון הסדרה הזאת הייתה ממש חד-צדדית.
איך זה ייגמר? אני לא רואה שום תרחיש אחר. יוטה ב 15 ועם מנוחה סופר חשובה לקראת חצי הגמר.
04:00 דאלאס מאבריקס (מקום 7 במערב) 2 – לוס אנג'לס קליפרס (מקום 2 במערב) 2
במשפט: את ה 23/8 אני ממש לא הולך לזכור כי באיירן זכתה בליגת האלופות, ואני בטוח שהרבה אוהדי ספורט מרגישים כמוני. קצת כמו השלשה המטורפת של סטף בהארכה מול אוקלהומה אי שם ב 2016 הערב הזה ייזכר ככניסתו של תינוק בן 21 לליגה של הגדולים (כאילו שהוא לא היה שם קודם). משחק 4 האדיר שפשוט לא היה יכול להסתיים אחרת האכיל הרבה מאוד מפקפקים כובעים גדולים וטעימים. מעתה אמרו: לוקה דונצ'יץ, על אמת.
אחרי שפרקתי, אפשר לחזור למשחק: למרות האופוריה של המשחק הקודם הסדרה הזאת רק התחילה והיא עוברת למיני-סדרה של הטוב מ 3. למרות היכולת המשכנעת של דאלאס כולה בסדרה עד עכשיו הם עדיין יהיו אלה שיצטרכו לעבוד קשה בשביל לנצח אותה. מספיק משחק אחד שבו הכל מסתדר לקליפרס ואפשר להגיד להתראות לקבוצה המלהיבה של דונצ'יץ' וחבריו. כרגע, הכל עדיין פתוח.
אחרי 4 משחקים שרק אחד מהם נגמר בהפרש גדול מ 10 מגיע משחק 5 ואיתו היכרות טובה של הקבוצות אחת את השנייה אבל גם לא מעט שאלות. הקליפרס עוד לא מוצאים את עצמם לגמרי כשקוואי ולו וויליאמס מחזיקים את ההתקפה ואת ההגנה אבל משהו בחיבור של כולם עדיין לא נראה טבעי. החוסר במנהל משחק פוגע יותר מהצפוי בקבוצה של דוק ריברס שמחזיקה סגל מאוזן וספסל מהטובים בליגה ועדיין לא מצליחה למצוא את הנוסחה. עם כמות כישרון כזאת לא צריך תרגילים מתוחכמים אלא בעיקר תיאום מינימלי בין השחקנים וניצול ייתרון הפיזיות. כל זה, כאמור, עדיין לא קרה לשנייה מהמערב. ואם זה לא מספיק, יש סיכוי שפורזינגיס ישחק הערב (החלטת משחק) ויוסיף לדאלאס עוד ריבאונדים חשובים (גם במשחק הקודם הם הובילו בריבאונד). השאלה היחידה עבור דאלאס הערב היא העייפות והרגל של לוקה וההשפעה שלה על המשחק הקרוב.
איך הקליפרס תנצח? קודם כל, כמה כאפות לפול ג'ורג'. בתור אוהד אינדיאנה אני מסרב לקבל את כל ההשמצות על הרוך שלו בפלייאוף אם כי עוד מעט לא תהיה לי ברירה ואאלץ להסכים. השחקן שהיה אמור ליצור ביחד עם קוואי את אחד מהקווים האחוריים המפחידים בליגה פשוט לא הגיע לסדרה כשהוא קולע באחוזים מזעזעים וגם קצת מפשל בהגנה. חוץ מזה, אני רוצה לפרוק משהו שנמצא אצלי הרבה זמן: מה לעזאזל לו וויליאמס עושה על הספסל. אולי הוא רוצה לקבוע שיא בפרסי השחקן השישי של העונה אבל כשהסגל הפותח של הקליפרס מקרטע אין שום סיבה לא להעלות אותו בחמישייה, אפילו על חשבון מוריס, ולתת לו לנהל את ההתקפה ליד קוואי. וויליאמס משחק טוב בסדרה והיתרון שהוא יכול לייצר בתחילת המשחק וברבע השלישי יכולים לתת לצוות המסייע הובלה שתיתן להם ביטחון להמשיך לשחק. ולסיום, להרביץ לסלובני. קוואי צריך לפתוח את הפה שלו בלי הבעה של שוק ולדרוש לשמור על דונצ'יץ' כמה שיותר. בפעמים שהוא שמר עליו הוא עשה עבודה מצוינת והצליח לעקוף את החסימות שגרמו ללוקה להיכנס לצבע. לילד הפלא היו שלושה איירבולים מסטפבק מהשלוש וגם אם הוא יקלע את חלקם במשחק הקרוב אפשר יהיה לחיות עם זה. אלא אם כן השעון מראה 3.7 שניות לסיום.
איך דאלאס תנצח? תמשיך לשחק בביטחון. הקבוצה הצעירה מטקסס מורכבת מהרבה חצופים שלא מפחדים ללכת לסל ולזרוק לשלוש. עכשיו עם הנוכחות של פורזינגיס (במידה וישחק) החסימות יהיו טובות יותר והאפשרות להרים לו להטבעה יכריח את השומרים להתרחק קצת מהשחקן שנכנס אל הסל. עוד נקודה מפתיעה שיכולה לעזור במשחק הקרוב היא השילוב המרשים בין לוקה לבובאן. בניצחונות של המאבס קרלייל נתן יותר דקות לבובאן שעומד בצבע ומקבל מדונצ'יץ' את הכדור לסלים קלים. אגב, גם כשהוא זורק ממרחק הוא לא רע וכל עוד הוא יסתדר בהגנה הדקות שהוא ייתן יהיו חשובות לדאלאס. ונקודה אחרוה – הצוות המסייע. סת' קרי משחק נפלא עד כה ודאלאס תצטרך גם את נקודות של בראה והארדוויי-ג'וניור כדי להוריד קצת את העומס מלוקה, שחוץ מזה שהוא בלתי עציר גם מוסר המון אסיסטים לשלשות נוחות.
שווה צפייה? בהחלט. כדאי לקום למחצית השנייה. הולך להיות אש.
איך זה ייגמר? הלב אומר דאלאס, הראש אומר קליפרס. כרגע התחזיות שלי טובות בערך כמו הקליעה של לונזו בול אז אלך עם הקליפרס ב 7 עם תקווה גדולה שזה יעשה להם נאחס.
מרקוס מוריס? אם הקליפרס לא מחתימים אותו זה היה 4-0 ללוקה. הוא הציל את הקליפרס ב-2 הנצחונות ואיכשהו קצת מקשה על לוקה.
סוויט לא מהספסל זה סתם גימיק הוא תמיד סוגר את המשחקים איתם.
הקליפרס צריכים לשחק על לוקה בהתקפה ולעשות עליו את החילופים ולגרום לו לעבוד, כמו כן לחץ על כל המגרש ודאבל טים מתי שצריך, לפעמים גם קאווי וגורג עליו ולא לשים עליו את לו גקסון או שאמט ולתת סווימים קלילים למאבס אבל ריברס ולו ימשיכו בשלהם.
כמו כן שאמט נוראי בסידרה, בור הגנתי מהלך ולא מסוגל לשים סל.
קרלייל צריך לאתגר את קאווי, קאווי מנגב אותם בחצי קלאץ בלי מאמץ, זה מביך.
הם שמים עליו לפי הסדר הזה את: מוריס, לנארד וג'ורג'.
הפעמים היחידיות שהוא מקבל את ג'קסון, וויליאמס או שאמט היא בחילופים (ואז הוא עושה בהם שמות).
קרלייל עשה דאבל-טים על קוואי בכמה הזדמנויות במשחק האחרון. בהחלט שווה עוד ניסיון בהמשך, אבל תלוי איך העסק מתפתח.
סת' קרי לא משחק? ממש חבל כי הוא נתן כמה רגעים מצוינים ומאוד עזר להוריד את העומס מלוקה והשאר
.
סתם שאלה – יש כאן מישהו שאוהד את הקליפרס? נראה שהם די לבד
אמור לשחק. אין לו שום פציעה מדווחת.
NFS כבר אמר פעם אחת שב-ESPN רשמו אותו בחוץ בטעות אז יכול להיות שזה עדיין "שתול" שם.
גם מוריי משחק.
ב-espn כתוב שהוא out אבל בכל מקום אחר הוא בריא ושלם (כנ"ל סת' קרי).
תודה על ההערה. תוקן
אוהדים אותם רק כנגד השיקצה אחרי זה הוא יכול לעוף בשקט😎
יש סיבות לשער שסטיב באלמר קנה אוהדים
הקליפרס זאת פיקציה
יהיה לה גרעין אוהדים כשתעזוב את אל איי לעיר אחרת
עם החיבה של לו-וויל ופול ג׳ורג לחשפניות לאס וואגס היא אופציה נפלאה למעבר דירה
דאלאס-קליפרס מדהים וכנראה סדרה שהולכת להמשיך לתת. אני ממש אוהב את קוואי (למרות שהפסדנו לו בשנה שעברה) אבל קשה שלא להתלהב מלוקה.
הסיבוב הראשון במזרח אכן נראה כאילו חצי מהקבוצות לא התייצבו לשחק.
בדיוק היה דיון על אילו כוכבים ייסתובבו בשוק תמורת בחירות הדראפט החידתי. אחרי הכשלונות הטוטאליים של פילדלפיה, אינדיאנה ובקרוב כנראה דנוור – אז יש סיכוי שדי הרבה….
מעולה
תודה על הפריוויו. החד קרן הלטבי משחק ?
יוטה וקליפרס הלילה מקווה שבמשחקים צמודים ומעניינים.
סתם משהו שקפץ לי לראש..שמתם לב שבגלל שקאווי סייבורג ולא מדבר אף שחקן לא מטטרש עליו או מנסה להרגיז אותו? עם קטנות דחיפות נשיפות להציק לו משהו…
כלום, נאדה עד כדי כך מפחדים ממנו? גם עליו מפחדים להביא דאבל טים 😎.
נותנים לו לדדות לחצי מרחק ולהשליך את הגאמפ הלא יעיל שלו…
דווקא הביאו מדי פעם, אבל אז לו וויל התחיל להשתולל.
שמעון – אתה והדאבל טים, קחו חדר. זה לא כזה פשוט לעשות דאבל טים, בטח לא על שחקן שהוא לא הסטאר היחיד בקבוצה שלו וכשיש חסימות וקלעים משלוש. קוואי תמיד היה חידה בעיניי וכמה שאני לא מסובב את זה אני פשוט לא סובל את השחקן.
לא יודע גורגי מנגר כרגע שווה להמר.
היום כבר זה לא רק אני והדאבל טים בחדר כבר רבים חושקים בו סמיילי אור פאני מנחם ואפילו סטיבן איי ביקש דאבל טים תכף הוא יברח לי
אולי ניסו שימון לטרש את הקיווי וזה לא עבד כמו אצל האב הרוחני דאנקן ?(חוץ מגארנט אולי)
לא יודע לא שמעתי על זה לפחות. אולי באמת קרה? בדכ סיפורים כאלה יוצאים
פריוויו מעולה חיים, ואני בעיקר מזדהה עם הפתיחה של דאלאס קליפרס.
מה שחוויתי בראשון בערב כבר מזמן לא קרה לי, בטח במשחק שאני לא מעורב בו רגשית. לוקה פשוט גרם לי להיי, אם להסתכן בלהשמע כמו נערה בת 16 מאוהבת
פריוויו מעולה. אני לא סתם זורק שתי מילים. תודה
סוף סוף חיים ללא ארבעה משחקים
פריוויו מצוין, תודה.
אני מקווה שדנבר יצליחו לנצח איכשהו.
קרלייל הביא כמה פעמים שמירות כפולות על קוואי, אבל השתדל לא לעשות את זה יותר מדי, ואהבתי את ההחלטה שלו להחביא את לוקה בהגנה על פול ג'ורג'
תודה רבה לכולם
מצויין, נראה לי שארדם עם הילדה ב8 וחצי ואקום למחצית של של יוטה.
תודה אינדיאני. אחלה הכנה לקראת משחקים מצויניים
תודה רבה.
שאלה,לחוכמת ההמונים ברשותכם,
אני הולך בווינר 3 משחקים
יוטה3-
אנדר30 שלשות
והמועצה שתהיה בריאה לא נתנה דאבל..
מה אני מוסיף?
אל תוסיף כלום חבל על הכסף – הימור בכח זה לא הימור. מועצה ארורה ומונופוליסטית, ליינים הכי גרועים בעלם ובלי יכולת להמר על מה שרוצים, פשוט עושק.
מסכים איתך מאוד.
העניין שאני רק במסגרת הווינר,מה שמשאיר באמת2 סינגלים.
חשבתי דאלאס+6 אבל מרגיש לא סגור
אחלה פריוויו
אף פעם לא אהבתי את דאלאס, גם לא את הקאובויס… אבל יאללה לוקה עד הסוף
אוקי לעצור הכל חדשות מרעישות:
גאריס שודרג לquestionable.
לא בטוח שיש לו מצב יותר בריא.
נכון, הם הורידו את הפקפקים, נשאר רק הצמר גפן ו-10 ליפופים של ניילון נצמד.
+1
קליפרס מנגבים
לוקה מנגב אני באמת לטובת לוקה בסידרה אבל המחשבה שהשיקצה יהיה בלי הקליפרס לא עושה לי טוב ואני לא רואה מי עומד מולו חוץ מקאווי.
אז לוקה מנגב 40 הפרש עם 50 נק
אם לוקה מסוגל לקחת את קוואי בסדרה הוא מסוגל גם נגד לברון.
קרלייל הראה שהוא לא שולל דאבל-טים, והחששות מהימור על לו וויל, ג'ורג' או מוריס ייעלמו כשזה יהיה קארוסו ו-KCP.
מה שחיים אמר, עכשיו שמעון אל תגרום לי להגיד דברים שאצטער עליהם, אני מתעסק כאן עם אלים מאוד רגישים ועצבניים ואתה מפריע לי
כן אבל יש אחד בשם אנתוני דיוויס…..וזה לא זובאץ והראל…
לא יודע לא סומך על הפורצלן הלטבי גם.
לוקה מנגב קל 4 2 בסידרה ועושה מהפך
בשביל זה יש בובאן.
https://youtu.be/IK1c2QSQFb4
חחחח ענק לא הכרתי את זה
זובאץ והראל מפלצות הם הולכים לשלוט היום בצבע ולהשפיל את דאלאס
מקסי קלבר ינגב אותם ללא רחם
מקסי יהיה 20% מהשלוש
תודה אינדיאני, אחלה פריוויו.
.
"אנושי, אנושי כל כך" נכתב על קוואי, נכון?
.
אני תמיד מהמר על דנבר, אז אלך על יוטה הפעם, אולי זה יעבוד.
אחלה פריוויו
אף פעם לא אהבתי את דאלאס, גם לא את הקאובויס… אבל יאללה לוקה עד הסוף
פורזינגיס בחוץ,
והברק לא מכה פעמיים.
הרבה מזל, יש לקליפרס בסדרה.
.
תודה,
אחלה פריוויו.
הברק לא מכה פעמיים, אבל לוקה בהחלט יכול
הברק לא מכה פעמיים? תחשוב שנית.
.
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%95%D7%99_%D7%A1%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%9F
אז קל וחומר שגם לוקה
אתה רומז שאנחנו בדרך לסדרה ארוכה? . . .
ניתן היה לחשוב שאחרי פעמיים, שלוש, הבן אדם היה מבין את הרמז ועובר לתפקיד משרדי…
כן, ואז היה יוצא רגע למכונית בחניה וחוטף עוד אחת לאוסף.
היוניקורן אגב ישאר בחוץ גם היום.
בוא'נה הוא חתיכת מרגרינה מרוחה על חרסינה מזויפת.
.
זהו, הוצאתי את זה.
אתה יודע שהוא לא קיים באמת?
כנראה בגלל זה הכינוי. גאון מי שהמציא לו את זה.
אם כבר אנחנו בנושא…
https://www.youtube.com/watch?v=LS7gEGl_dKg
מעדיף את clerks
ברור
אני רק מזכיר שאמרתי שהוא לא יסיים את חוזהו במאבס בלי פציעה קשה. ביום שחתם שם.
אני חושב שהליגה חייבת להרחיק את קו השלוש, לפחות פיט, ולא לכלול את הפינות כי שם המרחק מתקצר. לחליפין אפשר להוסיף פיט גם לכל צד של המגרש.חייבים להוריד את אחוז הקליעה של השחקן הממוצע בכמה נקודות. תמיד ישארו יחידי סגולה שיוכלו לזרוק ביעילות אבל הרוב יצטרכו לחזור לקליעות חצי מרחק וכו.
.
העובדה שכל השחקנים נהפכה למידי שלשות הורגת את המשחק. אמביד, בהחלט שחקן עם יכולת עבודה בפוסט עומד וזורק צקות. משעמם. הארדן חודר על לסל ומוציא לזריקה משלוש….
תשאל את עצמך קודם אם זה בעיה במשחק עצמו או אצל קבוצות\שחקנים עם אייקיו נמוך ודרך משחק שגויה.
אצל כל קבוצה זה מגיע מסיבה אחרת.
–
(1)ג'יימס ארדן והרוקטס החטיאו אתמול 27 שלשות ברצף,האם הכל נובע בכלל היכולת המוגבלת של ארדן?
לא,גם לג'נרל מנג'ר ולמאמן יש חלק בקבוצה המוגבלת שהם בנו.
(|2)הסיקסרס איבדו לפניי הבועה את השחקן הכי חשוב בסגל שלהם, את הרכז בן סימונס.
בסוף יש סיבה לכך שאמביד אף פעם לא יהיה טים דאנקן והסיקסרס חטפו סוויפ בלי הרכז המוביל שלהם.
–
-מדוע לקבוצה הכי טובה בליגה אין את הבעיה הזאת? כי לה רכז פלימייקר ברמה של לברון ג'יימס
אם אני זוכר נכון, בשנה שעברה "גיבור על" ג'יימס בכלל לא העפיל לפלייאוף.
ולפני שנתיים, אני די בטוח שהוא הוביל קבוצה להפסד 0 – 4 בפיינלס.
.
האם זה נובע מיכולת מוגבלת של לברן?
האם זה מלמד על הסיבה שלברן אף פעם לא יהיה לאיר בירד?
ב-2018 לברון באמת נתן פלייאוף יוצא דופן ועשה את המקסימום נגד יריבה היסטורית ובלי צוות מסייע איכותי.
גיא-
אני חושב שדובר כאן מספיק על הסיבות והכישלון של הלייקרס בעונה הראשונה של לברון.
-מהניהול הכושל של מג'יק ג'ונסון כג'נרל מנג'ר
מאמן צעיר וחסר יכולת כמו וולטון
וכל החורבות שנשארו עוד מתקופת קובי.
–
זו גם הייתה העונה היחידה שבה לברון החסיר משחקים משמעותיים בגלל פציעה.
חחח אתה מזכיר לי את אלה שאני מנגב בשכומה בשלשות ואומרים לי זה לא משחק זה 😂😂😂
אתה צריך לשאול את עצמך האם השלשות הרסו את המשחק או האם אתה בסתר ליבך רוצה לשמור על היתרון התחרותי של סטף שהליגה צימצמה את הפער אליו בשנתיים האחרונות
היתרון של קורי כבר לא רלוונטי מ-2015.
הווריורס כפרנצ'יז מנצח גם הוא כבר לא רלוונטי אחרי העזיבה של דורנט.
–
סגנון המשחק בליגה משתנה משנה לשנה וזה ברור שאחרי השנה יבינו שכדי להתמודד עם הלייקרס .
צריך גם משחק בצבע (גם קבוצות כמו הרוקטס שהתאבדו על השלוש ישנו את השיטה..)
פעם עשיתי פוז באמצע הליג פס תפסתי פריים עם הקעקוע של סטף, רציתי לעשות מזה תמונה ולהעלות כאן לתגובה אחת ולתמיד אבל אני עצלן. בקיצור סטף בכבודו ובעצמו קיעקע לעצמו על היד את השם שלו בעברית ״קרי״ אז נראה לי שהגיע הזמן שתפסיק עם ההתחכמות קורי הזאת שלך.
וואוו תודהההה, אני ואתה שנינו.
ולמי שאומר שהוא לא יודע עברית – היופי בשמות הם שאנחנו יכולים לקבוע אותם לעצמנו – תאמינו לי, עשיתי את זה.
אז כן.
קרי, זה קרי.
תודה.
לא צריך לשנות, זה יתאזן מעצמו עוד שנתיים / שלוש,
יבוא מאמן חכם שיבין שכל הצבע פתוח והוא רק צריך סנטר זריז מספיק לצאת על גארדים (אדבאיו לדוגמא) ואז זה ישתנה.
תודה אינדיאני, אחלה פריוויו.
ההשוואה בין דיוויס ולברון לשאק וקובי מחמיאה מאוד להיסטוריה הלייקרית אבל שגויה מהיסוד.
מהסיבה שלברון שחקן יותר גדול וחשוב מארבעת השחקנים.
–
ההשפעה של דיוויס מזכירה יותר שחקן כמו כריס בוש,כשרון נדיר בפי עצמו שגם לא הגיע לשום הישג בקריירה לפני ששיחק בקבוצה עם לברון.
מיותר לציין שכריס בוש מיצה את עצמו במיאמי והפך לגבוה הכי טוב בליגה בגלל המעבר הזה.
אכן, מיותר לציין…
שאק וקובי כל אחד מהם כמה דרגות מעל דיוויס לכל הדעות, והצמד הזה היה בדומיננטיות שיא שלברון לא הגיע אליה לעולם, גם לא עם עוד שחקן טופ 5 לידו כמו וויד.
לברון + קיירי בפיינלס 16' נתנו הצגה שמתחרה עם זו של כל צמד אחר בכל סדרה אחרת.
נתנו ריצה של 3 משחקים באמת מדהימים, אבל כצמד באופן כללי זה עדיין לא מספיק. בכל זאת, צמד מהראויים.
לברון ודיוויס לא קרובים…
למה?
זכו באליפות אחרי פיגור 1 – 3 מול קבוצה היסטורית.
.
הנתונים של הצמד על פני כל הסדרה הם פשוט יוצאי דופן.
לברון: 29.7 נק', 11.3 רב', 8.9 אס', 53% אפקטיבי, 2.3 חטיפות, 2.3 גגות.
קיירי: 27.1 נק' ב-51.6% אפקטיבי, 3.9 רב', 3.9 אס', ושלשה אחת ענקית.
.
אלו נתונים שמתחרים מול כל צמד שהוא שאני זוכר, כולל מג'יק/קארים ב-80' ו-85', כולל כל הסדרות המרכזיות של שאקובי, כולל גו'רדן/פיפן פיינלס 93'.
ב-4 המשחקים הראשונים הם היו די בינוניים (לברון במונחים שלו…).
גם אם אני אקבל את טענתך ואספור את כל הסדרה, הם עדיין נופלים במעט מצמדים אחרים, ולו בגלל שסדרה אחת זה לא מדגם מספיק מייצג.
מי?
לאיזה צמד יש נתונים שמתחרים עם אלו של קיירי ולברון בפיינלס של 2016?
(יש כאלו. מעניין אותי מה אתה חושב)
.
(לא ברור לי למה נתונים בסדרה הקשה ביותר של אלופה שבדרך זה מדגם לא מייצג. למה רלוונטי מה עשו הקאבס בניצחון 4 – 0 על קבוצה כלשהי בדרך?)
שאקובי, ג'ורדן ופיפן, קארים ומג'יק, סטף ודוראנט, בירד ומקהייל, דאנקן ורובינסון/פארקר/ג'ינובלי (כל אחד מהם בתקופה אחרת), סטף וקליי, ווסט וביילור, וויד ולברון. כצמדים אני חושב שכל אחד מהם עדיף על לברון וקיירי. יש עוד כמה שאצלי הם די קרובים ללברון וקיירי – קארים ורוברטסון, ויליס ריד ופרייזר, צ'מברליין והאל גריר, ביל ראסל וקוזי, אייזאה ודומארס, קובי וגאסול, האקים ודרקסלר, ווסטברוק ודוראנט ובארקלי וקווין ג'ונסון.
אם אני מסתכל על עונה אחת אז סדרת הגמר היא מדגם מאוד מייצג, אבל כשאני מנסה לדרג היסטורית צמדים אני מצפה למדגם של כמה עונות, ושם לברון וקיירי קצת נופלים מאחרים (גם בגמר של 2017 הם הביאו נתונים נהדרים עד כמה שזכור לי).
חיים- עשית סלט.
אתה מתווכח על דומיננטיות?
בשבוע שלברון עובר את דאנקן האפור בנק' למשחק בפלייאוף.
בוא נדבר על שאק וקובי שהם יותר מיתוס של מה היה קורה אם
מול אילו קבוצות הם התמודדו כדי להשיג את הת'ריפיט
סקרמנטו של ביבי
אינדיאנה הבינונית של רג'י
והנטס של קיד.
לברון ניצח והתמודד עם קבוצות הרבה יותר חזקות לאורך השנים בכל הקבוצות ששיחק.
–
בין אם זה סופרטים היסטורי ברמה של גולדן וסן אנטוניו עם 4 אול אוף פיימרים כמו דאנקן,פרקר,ג'ינובלי וקאווי.
ואני חושב שאפשר לציין עוד כמה קבוצות שלא הגיעו למעמדים גבוהים והיו מנצחות בקלות את אותן סקרמנטו,אינדיאנה והנטס.
מול איזה קבוצות שאקובי התמודדו:
סאן-אנטוניו הגדולה של דאנקן ורובינסון, ואחרי זה דאנקן וג'ינובלי (14- 11 ב-5 סדרות).
סקרמנטו של 61 ניצחונות עם ארבעה אולסטארים ושחקן הגנה נפלא בחמישייה (11- 5 ב-3 סדרות).
פורטלנד של ראשיד, סטיב סמית, פיפן וסאבוניס (11- 3 ב-3 סדרות).
מינסוטה של קווין גארנט ה-MVP, סם קאסל ולטרל ספריוול עם המאזן הטוב בליגה (8- 4 ב-2 סדרות).
אינדיאנה של רג'י מילר וריק סמיתס שגררה את ג'ורדן למשחק 7 (4- 2).
פילדלפיה של אייברסון (4- 1).
השאר באמת פחות טובים.
מול איזה קבוצות לברון וקיירי התמודדו:
גולדן סטייט הגדולה (7- 11 ב-3 סדרות).
טורונטו של דרוזן ולאורי (8- 2 ב-3 סדרות).
בוסטון בלי אף אולסטאר, כי אייזאה היה פצוע (8- 1 ב-2 סדרות).
אטלנטה של מילסאפ והורפורד (8- 0 ב-2 סדרות).
שיקגו של דרק רוז ובאטלר (4- 2).
דטרויט של דראמונד וטוביאס האריס (4- 0).
מול איזה קבוצות וויד ולברון התמודדו:
אינדיאנה של פול ג'ורג' וגריינג'ר (12- 7 ב-3 סדרות).
סאן-אנטוניו מאוזנת ובלי אף שחקן של 20 נקודות (5- 7 ב-2 סדרות).
שיקגו פעם עם רוז ופעם בלי (8- 2 ב-2 סדרות).
בוסטון של הביג טרי ורונדו (8- 4 ב-2 סדרות).
אוקלהומה של דוראנט, ווסטברוק והארדן הצעירים (4- 1).
ניקס של מלו ואמארה (4- 1).
מילווקי של מונטה אליס (4- 0).
פילדלפיה של איגי ולו וויליאמס (4- 1).
דאלאס של נוביצקי (2- 4).
וויד ולברון לוקחים את לברון וקיירי במקרה הזה, אבל שניהם ביחד קיבלו יריבים פחות קשים משאקובי.
חיימקה צודק. לברון עבר יריבות מביכות בקליר פטת במזרח. גורגי בוי וויקטור אולדיפו היו היריבים הכי קשים שלו…
הוא הרים לי להנחתה קלילה. שאקובי עשו מטאטא לטים דאנקן!
חיים- אתה טועה
בפער וגם מחסיר קבוצות.
תוסיף לזה שלברון פירק את אותה דטרויט עם בילאפס,המילטון וראשיד (אותה קבוצה שפירקה את החבילה של שאקובי ב-2004.)
ב2012 לברון וההיט פירקו את את הסופרטים של הסלטיקס שכלל 3\4 אול הופ פיימרים כמו פירס,אלן,רונדו וגארנט
–
**
מלבד סן אנטוניו שהייתה קבוצה היסטורית מבחינת הגנה,שיפוט מיושן ומשחק אפור באותה תקופה.
–
אין קבוצה בתקופה של שאקובי שהייתה מתמודדת עם הכישרון ההתקפי של קבוצות כמו אוקלהמה של דורנט,סלטיקס של פירס וגארנט,דטרויט של בילאפס,סופרטים של גולדן וגם טורונטו של רוזן.
דיברנו על צמדים, אז הזכרתי רק סדרות של לברון עם וויד או קיירי. אתה רוצה את לברון בתקופה המקודמת בקליבלנד? – בבקשה:
וושינגטון של גילברט ארינאס וג'יימיסון (12- 4 ב-3 סדרות).
דטרויט של בילאפס, המילטון, טיישון פרינס והוואלאסים (7- 6 ב-2 סדרות).
בוסטון של הביג טרי ורונדו (5- 8 ב-2 סדרות).
ניו-ג'רזי של קיד וקרטר (4- 2).
דטרויט של אייברסון והמילטון (4- 0).
אטלנטה של ג'ו ג'ונסון (4- 0).
שיקגו של דרק רוז בן 21 (4- 1).
אורלנדו של דוויט הווארד (2- 4).
סאן-אנטוניו בתקופת השיא של השעמום (0- 4).
לא מתקרב אפילו לדיון.
עכשיו התקפה – רייטינג התקפי של כמה קבוצות שהתמודדו נגד לברון וכמה קבוצות שהתמודדו נגד שאקובי:
נתחיל עם לברון:
גולדן סטייט 2017 – 115.6.
טורונטו 2016 – 109.
סאן-אנטוניו 2014 – 110.5.
בוסטון 2008 – 110.2.
דטרויט 2006 – 110.8.
בוסטון 2017 – 111.2.
אוקלהומה 2012 – 109.8.
עכשיו נתוני שאקובי:
סקרמנטו 2002 – 109.
פורטלנד 2000 – 107.9.
סאן-אנטוניו 2001 – 106.6.
מינסוטה 2004 – 105.9.
אינדיאנה 2000 – 108.5.
למעט גולדן סטייט, הפער הוא מינורי. למעשה, מבין הקבוצות שהגיעו לרייטינג התקפי של 110 או יותר, לברון ניצח רק 2 סדרות מתוך 7, ובאחת מהן הכוכב של היריבה נפצע במשחק השני ולא חזר לסדרה, ככה שעם ה"כישרון ההתקפי" הזה שאתה מתאר גם לברון לא ממש הצליח להתמודד.
חיים-
"השאר באמת פחות טובים."-
מסכם בשבילי את הדיון.
–
לברון שיחק בכל ה-3 התקופות מול קבוצות שרובן היו יותר כשרוניות מהקבוצות שהתמודדו מול שאקובי.
מבלי לזלזל בשחקנים בודדים כמו אייברסון,ביבי ורג'י מילר.
השאר פחות טובים מהספרס או מינסוטה שהיו קבוצות של 60 ניצחונות, אבל סיאטל של גארי פייטון לוקחת בהליכה את וושינגטון של ארינאס, סטוקטון ומאלון בגיל 35+ עדיין לוקחים את שיקגו של רוז בן 21 וכל קבוצה מערבית שהייתה אי פעם בפלייאוף לוקחת בהליכה את מילווקי של 2013 (אני בספק אם מישהו יצליח לזכור עוד שחקנים שהיו שם חוץ ממונטה אליס…) ואת פילדלפיה של איגי, לו וויל והולידיי הצעיר.
בתקופה הראשונה לברון במאזן שלילי נגד בוסטון ואורלנדו ובשוויון עם דטרויט וזה בלי להזכיר את המטאטא שהביא עליו פופ.
אחרי זה לא תמצא יריבה מזרחית מספיק טובה בפני עצמה, ויש לו מאזן שלילי נגד רוב הקבוצות המערביות.
נתחיל להשוות בין כל הקבוצות החלשות-בינוניות?
הנק' היא ש-
חוץ הספרס של תחילת המילניום. אין קבוצה שהייתה מגיעה למעמד הגמר ב-3 תקופות האלו.
לא ברמה התיאורטית והכישרון, לפחות כשיש קבוצות עם 4 כוכבים כמו גולדן סטייט,בוסטון,אוקלהומה והספרס.
–
התחלת לספור פציעות של שחקני קבוצות יריבות?
מתי תספור פציעות בקבוצה של לברון,מס' נצחונות ושיאים אישיים.
–
אז בוסטון שכללה את פירס,גארנט ואלן לא מספיק חזקה.
– דטרויט שפירקה את שאקובי. קבוצה טובה רק מתי שמתאים לך.
-אותה סן אנטוניו שהייתה בשיא מבחינה התקפית בשנים המאוחרות.
-.
קבוצות כמו טורונטו,שיקגו או אורלנדו שבסוף לא זכו בכלום גם בגלל הדומיננטיות של לברון במזרח.
קבוצה שהגיעה למשחק 7 בגמר האזורי והפסידה בו בדרמה היסטורית – קאמבק של 15 נקודות ברבע האחרון או הארכה – יש את סקרמנטו ופורטלנד. הלייקרס אחרי זה ניצחו את הגמר הרבה יותר בקלות. יש את הספרס כמובן ואת מינסוטה עם גארנט ה-MVP והמאזן הטוב בליגה.
דטרויט שלקחה אליפות ב-2004 והגיעה לגמר ב-2005 זו לא אותה קבוצה שהפסידה לקליבלנד, מהסיבה הפשוטה שביג בן עבר לשיקגו.
בוסטון של הביג טרי ניצחה את לברון פעמיים, ובפעם השנייה גם הפסידה לקובי (בלי שאק) אחרי זה.
סאן-אנטוניו – יש ויכוח היסטורי איזו אחת מהן הייתה הכי טובה – זו של 2003 או זו של 2014. זו של 2013-4 ניצחה פעם אחת את מיאמי ופעם אחת הפסידה, ואילו ללייקרס של שאקובי הם הפסידו 3 פעמים, כולל סוויפ ב-2001.
לברון מעולם לא ניצח את אורלנדו בסדרת פלייאוף – קובי עשה את העבודה אחרי שאורלנדו ניצחו את קליבלנד.
טורונטו של 2016-8 הייתה קבוצה נחמדה מאוד, וכך גם שיקגו של תחילת העשור, אבל שתיהן הפסידו ללברון בדרך שלו להפסד בגמר ברוב המקרים.
זה עדיין לא מוריד מדטרויט שהייתה קבוצה חזקה עד הטרייד על בילאפס שהיה השחקן הכי טוב שלהם.
גם דרק רוז קיבל MVP ועם או בלי הפציעה.. שיקגו הייתה קבוצת הגנה חזקה שתמיד הפסידה ללברון לאורך השנים.
טורונטו קבוצה נחמדה שלקחה אליפות בשנה הראשונה אחרי שלברון עזב את המזרח.
–
מהתקופה של שאקובי-סקרמנטו,פורטלנד ומינסוטה אלו לא קבוצות שהיו מספיק חזקות כדי להגיע למעמד לגמר או להתמודד על אליפות מול הקבוצות של לברון.
על הנייר בטוח לא מספיק כשרוניות כדי להתמודד עם סופרטים ברמת גולדן סטייט,בוסטון וסן אנטוניו.
–
יותר נכון להשוות את לברון ודיוויס לצמדים אחרים כמו ג'ורדן ופיפן,ג'ורדן ורודמן,לברון ובוש,לברון וארווינג.
שכחת לברון ואילגאוסקס
יותר נכון לא להשוות אותם לשום צמד, קודם שיסיימו עונה ביחד לפני שעושים השוואות.
מסכים,
הדיון יהיה יותר רלוונטי בסיום העונה כשדיוויס יקבל את הטבעת הראשונה.
תודה אינדיאני ( זה לא גזעני להגיד את זה? כמו תודה ניגר??🤪)
הדבר שהכי הולם את ניטשה זה לוקה, קלעי חסר מצפון נוצרי- יהודי מעוות…
פול גורג ינצח היום את המשחק,זה פשוט חייב לקרות, אני מזכיר, מדובר על שחקן מועמד לmvp עונה שעברה, יש גבול. היום הוא יתפוצץ ולצערי דאלאס תפסיד.
דנבר תיקח היום מהסיבה שפול גורג יקלע היום סוף סוף אז מיטשל יפסיק לקלוע בכמות הזו סוף סוף, יש גבול, בלעדיו יוטה לא יכולהלנצח, דנבר ב12.
מסכים עם השרת, קליפרס ב15+
איך מהחקת קו השלוש הגעתם לדיון על שאק קובי ולברון?
.
בגלל השימוש ניתוחים מתמטיים המאמנים הולכים יותר ויותר למשחק שמבוסס על זריקות משלוש. אבל לעצם הענין הסיבות לא משנות. משנה שהמשחק הופך לחד גווני ומשעמם יותר. לא סביר בעיני שמהלכים של שחקן עם הגב לסל שדורשים לימוד והתמחות אבל מעניקים עומק למשחק נעלמו כי הם לא "כלכלים".
זה נכון, אבל לאף קבוצה אין רכז פליימייקר כמו לברון ג'יימס יתברך
רן-
תקרא שוב פעם את התגובה למעלה.
כדי לא לבלבל אותך
אפשר לקחת דוגמא גם מענף אחר כמו כדורגל-
האם בנבחרת ישראל בכדורגל צריכים להקטין את השער?
בגלל אי היכולת של המגנים והשוער לשמור במצבים נייחים.
כי קליעה לא מצריכה התמחות ולימוד?
בשנות ה80 כל מה שלא היה במעבר היה בפוסט. זה גם חד גוני?
פריוויו נהדר. שיהיה אחלה יום משחקים
אלוהים לא מת. הוא רק מחכה שלברון ייקח עוד אליפות. ועוד אחת ועוד אחת
מפה לשם בטעות קשה
שלחתי הימור
דנבר+3 עם אנדר 14 שלשות דנבר
נראה לי אבוד מן הסתם
קליפרס ב20
יוטה ב10
צחוקים מהמגרש השכונתי היום. אחרי כמה משחקונים אינטנסיבים הגיעו חברה חדשים ביניהם איזה זקן משהו בן 45 כזה נראה לי עם כלב ושני צעירים משהו כמו 25 כזה. ורצו להיכנס לשחק. אנחנו כבר היינו שעתיים כמעט במשחק וניגבתי ללא הרף. הם משום מה חשבו שאני הכי גרוע מבין ה3 ונתנו לזקן לשמור עליי…
עכשיו אני אדם נחמד בדכ ואם הייתי מכיר אותו הייתי מתחשב בו אבל זה היה משחק הכרות מה שנקרא וצריך להראות מי הבוס במיוחד ל2 החברה הצעירים.
הזקן נכנס לשיעור ריקוד סטפס מסכן 3 מהלכים עם אנד וואן עליו אחרי שעשיתי לו סחרחורות והרקדתי אותו כמו שלא רקד בחתונה שלו ואז הוא עושה לי במבטא ערבי "וואלק אתה nba"😂😂😂😂 הרג אותי לא נשמתי.
מיותר לציין שאחכ אחד הצעירים הבין את הטעות וחשב שהוא יכול לעצור אותי ישר 2 צאקות מה3 על הראש 7 0 חלק תוך אולי 3 דק בלחץ…
אחכ באחד המשחקונים הבאים הוא חטף לי כדור כולם צחקו וגם אני החמאתי לו אבל לא הצליח לקלוע וקיבל שלזה מהלוגו על הראש
נו פעם הבאה צלם מה אתה משאיר לנו פירורים
תודה אינדיאני. קצת קשוח ההימור שלך נגד דנבר. אין ספק שיוטה עם הרבה רוח גבית, אבל כמו שכתבת, לא כל יום הכדורים יכנסו באחוזים כאלה. לפני כמה חודשים מאמן דנבר היה מיקיריי האתר, מן הסתם יש לו פה המון להוכיח. מקווה לסדרה ארוכה יותר. אם כבר מאמן, מה לעזאזל עובר על דוק ריברס? הבנו שאת העונה הסדירה לקחתם ברגוע, עכשיו זה פלייאוף! אני בטוח שדוק מרגיש את הנשימות של באלמר בעורף, הפסד היום וגם את הסדרה הזאת הוא לא מסיים בתור מאמן קליפרס.
מדברים על שוויון וכדורסל.
לברון ג'יימס לא רק השחקן הטוב בליגה:
–
@NBC
A group of athletes led by LeBron James will roll out a multimillion-dollar program in the next few weeks to recruit poll workers in heavily Black electoral districts for November’s election, a person familiar with the plans says.
מיטשל בעונה הסדירה: 36.6% ל3.
מיטשל נגד דנבר: מעל 51% (הספיק מאז שבדקתי לקלוע 2מ2…).
מפחיד, פשוט מפחיד.
מה בדיוק קורה ליוטה? הם משחקים כמו הדרים טים עם נגיעות של גולדן ב 2018, בשלשות
מה זה איחרתי בכמה דקות, ויוטה כבר בפלוס 10
צלפו 4 שלשות בסגנון קרי דוראנט
יוקיץ' בדרך ל2000 נקודות היום
מטווח שלושת בנתיים, מה זה?!?!
יוקיץ' משתולל
בנתיים, שתי הקבוצות על 8מ12 ל3
סליחה אינגלס – 9מ13
אוקי, דנבר ניגרו קצת.
יותר הגיוני.
אפשר לנשום קצת
MPJ מחריד הסדרה הזאתי
יוקיץ' בgod mode
21 נקודות נהדרות של יוקיץ' ודנבר רק ביתרון נקודה. לא מסמן טובות לדנבר.
שמישהו יעשה לו בדיקת סמים
יוקיץ אפקטיבי היום כמו כל החמישיה של כמה קבוצות פלייאוף
לילארד עם נקע בקרסול, יחמיץ את משחק ההדחה מחר
יוקיץ לא הגיוני היום.
יהיה מעניין.
מה הסיפור עם הפציעה של מארי?
איזה פציעה?
אפילו שזה לא משנה כמה הוא יקלע כל עוד הם יגנו ככה.
מיטשל בחוץ הרבה זמן, יחזור טרי. כל יוטה משחקים טוב
מיטצ'ל נראה כזה אדם נשמה. בדרך להפוך לאהוד הקהל סטייל קמבה.
לא רק נראה.
מאוד מעורב בקהילה שביוטה, ובכללי אומרים עליו הרבה דברים טובים אישיותית.
לא סתם אני כל כך אוהבת אותו חח
יוקיץ' במיטבו
לילי, האם את בישראל או ארה"ב?
ישראל, אבל יש משפחה ביוטה.
לילי האם את בת או שרק ניק של אשה?
פשוט אני זוכר אותך פה כגבר.
MPJ קיבל אחלה טבילתאש לפליאוף. לא משנה מה יקרה בסדרה, אני מקווה שהוא ילמד ממנה וישתפר. הכשרון ההתקפי שלו פשוט מדהים.
אבל כל עוד לא יעשה משהו עם ההגנה שלו (יש לו את האורך והגוף להיות מגן בינוני לפחות אז אני אופטימית), הוא לא יראה פרקט.
הוא מיסמצ' מהלך בהגנה על גארדים זריזים.
הוא חור הגנתי, ברמת הקונוס סטייל קוזמה. והבעיה שכמו שמנחם אומר, הוא לא נראה בעל נשמה. מקווה שיגדל.
מה שמרגיז אבל שלשניהם יש את הגוף להגן.
הם לא קטנים או רזים מידי, פשוט רואים שהם לא משקיעים/אין להם את הרצון.
חבל, דקות פליאוף קונים עם הגנה.
קלארסון נהדר.
אם רק פורטר היה קצת יותר 'נשמה'…
הגארדים של יוטה פשוט בזון לא הגיוני הסדרה הזאת.
לילי, אני מקווה שהם לא מורמונים…
מנחם בדיוק השבת קראתי על המורמונים, תגיד זה רציני? נשמעת דת הזויה ברמות.
התשובה היא כן.
בת דודה שלי בטראומה..
לא לא, מה פתאום.
ישראלים צברים לפי הספר, פשוט בשליחות שם באחת האוניברסיטאות.
קלרקסון זה בינגו, מה בינגו של יוטה…
מי היה מאמין, אני בכלל בכיתי שהביאו אותו.
יוטה מצוינים, וזה נראה שהם יכולים להמשיך בכושר הנוכחי. מיטשל וגובר עוד יכולים היום להעלות הילוך.
דנבר גם אם יודחו היום 4-1 נראים לא פחות טוב מכמה קבוצות כולל כאלה שעברו שלב
אני לא מבין כיצד מיצ'ל יכול להיכנס בקלות כזאת אל תוך מלבן הפאול.
פול מיסלאפ שודד בטרנינג. בכללי הרבה קבוצות "חייבות" לבאד על השודדי בטרנינג שהוא הוציא באטלנטה. גם הורפורד.
ממש.
הוא הפסיק לשחק כדורסל ב16/17.
מיטשל בהילוך שני עושה מה שבא לו, פשוט תענוג.
הורפורד זה אותו שחקן של שנה שעברה, פשוט בפילי הוא התאיין. בשנה הבאה יתרום כמו בבוסטון עם ירידה קלה בגלל הגיל
אשרי המאמין.
קובניטון עושה פחות או יותר אותם דברים, בשליש מחיר.
הוא פנוי לטרייד? את הורפורד יתנו כמעט בחינם
לא ייאמן מה שמיצ'ל הזה – כולללללו 1.86 – מסוגל לעשות.
מה אתם אומרים פורטר וגראנט על סימונס(בהנחה שמסדרים את הקטע של החוזים)? יכול להיות מעניין.
האמת מעניין, אבל אם אני פילי לא מוכנה בלי רכז איכותי מהשוק החופשי.
סימונס זה מלכודת דבש, אין עד כה עמדה שהוא יכול באמת לאייש, אולי הוא מתאים לעמדה 4, עדיין לא נוסה
אמת. אבל הגנתית הוא יכול להתאים ליד יוקיץ'.
בגדול הם צריכים גבוה חזק שיכול גם לקלוע מבחוץ, סטייל טרנר. אין כזה בשוק וסביר.
המספר הנוסף:
מיטשל עם 43מ45 מהקו בסדרה 😨
האסטרטגיה של סניידר – הוא כל הזמן יוצר הפתעות ומיסמצ'ים, זה דורש התאמות כל הזמן
מאמן גדול, אפילו שגם הוא לא חף מטעויות.
היופי זה שנראה שהוא כל הזמן לומד ומשתפר- בניגוד להרבה מאמנים אחרים שפשוט מקובעים על אותן הסכמות, סניידר יודע להבין מתי הוא טעה ולשנות טקטיקה.
מנחם, האם אתה זוכר תקופה עם כמות כישרון כל כך גדולה בליגה?
יאניס נבחר לשחקן ההגנה של העונה?
כן, גם אני ראיתי עכשיו.
מעניין, זה אומר שהם יתנו לו גם MVP?
או שאולי זאת הכנה לMVP בשביל לברון?
כי מאז אלג'ואן ומייקל זה לא קרה, אבל מאז אלג'ואן לא היה לנו יאניס.
אפילו שהיה קובי, אז 🤔🤔
אם לברון יקבל זה שוד לאור היום.
מסכימה ב100% פשוט קשה לי קצת להאמין שיתנו ליאניס את שניהם
אני רואה פלייאוף מ-1961, ואני רוצה להודיע לכם שההופעה של דונובן מיצ'ל בסידרה הזאת היא אחת הגדולות אי-פעם, ולא רק בגלל ה-40 נק' ממוצע שלו!
כיף לשמוע אותך אומר את מה שאני מרגישה אבל אין לי אל הרזומה לומר.
מיטשל הפך בבועה למפלצת.
שחקן טופ 3 כרגע הפליאוף.
(לוקה ולברון)
אם יאנטיס שחקן ההגנה, אז לברון הוא ה-MVP
זאת גם ההרגשה שלי.
הייתי בטוחה יתנו לדיוויד את ההגנה.
מארי פתאום מתעורר
עוד שנתיים, רויס אוניל יחשב לאחד החוזים הטובים ביותר שיש בליגה.
פחות מ40 ל4 שנים.
אני קצת בשוק מההגנה של דנבר.
אפילו ממש בשוק.
אבל מארי, מארי.
איזה שחקן..
מיטשל פשוט מחלק מתנות עכשיו לחברים, נמאס לו קצת לקלוע.
ואז מארי שוב.
וואי מארי.
מארי לבד מחזיק את דנבר
יגידו מה שיגידו עליו, הסדרה הוא השתמש הרבה מפקפקים (מארי).
בסוף לשני המשחקים החשובים הוא בערך היחיד בדנבר שהגיע וכל השאר פשוט מסתכלים מהצד (יוקיץ עם 2 נקודות מאז הרבע ה1).
הסדרה הוא השתיק****
לא מספיק יציב. אבל כן, הוא לא הבעיה. לדנבר אין מספיק כח אש, השחקן השלישי שאמור חספק כח אש, הפך לקונוס בהגנה, ולא מספיק אפקטיבי בהתקפה.
מסכימה שלא יציב, אבל כשחשוב הוא הגיע וזה הרבה נקודות זכות מבחינתי.
מוריי הוא סופרסטאר אמיתי בליגה הזאת
הגזמת.
הוא עדיין דרג שני.
זו דעתי..
פייר אינף
וואו איזה סל של מארי
לכמה הפרש זה הגיע ברבע הזה?
נראה לי שהיא היה 12/3
השיא*
תודה, נראה אם דנבר תעמוד בקצב ברבע האחרון
יוטה עם 53.6% מהשלוש
15 מ-28
אומייגאד, מישהו רואה את ג'אמל מארי? מטורף
הוא רוצה משחק 6.
ולא לראשונה העונה, ולא לראשונה בפלייאוף הזה.
בלעדיו זה היה סוויפ קליל לג'אז.
הוא מדהים, וברגעים החשובים בעיקר
אני נוטה להסכים.
מעבר לשני המשחקים האחרונים, גם הניצחון בהארכה במשחק 1 רשומה על שמו בעיקר.
עכשיו תור מיטשל.
בואו נראה מי ינצח בקרב המטורף הזה היום.
אחת הסדרות היותר מעניינות מבחינת אימון שיש ד"א.
ממש יפה לראות את מלחמת המיסמצ'ים בין החמישיות.
מארי הוא שחקן שמתפוצץ אחת לכמה משחקים, אם הוא יצליח להיות יותר עקבי הוא בלי ספק רכז טופ חמש בליגה.
יוקיץ עם 5 עבירות.
מצויין, עכשיו רק פיק&רול עליו ולתקוף אותו נון סטופ.
מיטשל צריך להוציא ממנו את ה6 דחוף.
4
איזו הגנה של מיטשל על מארי!!!
אבל יוקיץ…
מיטשלללל
איזו-הגנה-של-מיטשל!!!!!!!!!
מה שהוא עושה בחיי
אבל מארי השכיב אותו
וואו זה לא נגמר, איזה שחקנים!!!
ודנבר ב+3
קונלי!!!
איזה משחק בחיי, איזה משחק!!
הסל של מיטשל, וואוו!
בסדרה הזאת כל משחק יש לו איזה אחד כזה.
תענוג לעיניים.
ועוד יש לוקה עוד מעט.
מה עשינו שמגיע לנו את כל הטוב הזה?!?!?!
פסיכי
לא ראיתי שום עבירה על קונלי.
משחק פלייאוף מצוין
משחק פלייאוף באמת מצויין.
לגבי העבירה – השיפוט במשחקים בסדרה הזאת מצויין ממש.
לא חושבת שהיו לי איזה שהן תלונות – השופטים משתדלים לתת לשחק.
(טוב אבל אני משוחדת…)
משחק ברמה של גמר אזורי בקלות
וואי וואי, מה זה ההחטאות האלה?
מארי, פשוט תשחק לבד.
מדהים. למארי אסור למסור לאף אחד.
ממש.
כמו מיטשל במשחק של ה57.
הם אשכרה מפסידים כי הם מוסרים.
חייבים לנצח את המשחק הזה.
מדובר בלפחות 6 ימי מנוחה והכנה לסדרה הבא.
אבל מארי פשוט לא שפוי.
מרגיש לי שיהיה משחק 6.
שתי שריקות מבישות של האנשים באפור:
הראשונה בעבירה שלא הייתה על קונלי (שהחלטיא את העונשין)
והעבירה ששלחה עכשיו את גובר לקו.
מעצבן ביותר
לא מסכימה.
על גובר היית עבירה ברורה, הוא תפס לו שם את היד, ואין מה לעשות זאת עבירה.
לגבי קונלי – לא ראיתי, אז לא אביע דעה.
איזה דו קרב מענג!
לא ידעתי שמותר לחזור ממצב שאתה מחוץ לקווים ולתפוס כדור כמו שמוריי עשה עכשיו.
חשבתי שזה לא חוקי
אסור, הוא דרך בפנים לפני שתפס את הכדור.
אוניל…
בדיוק פירגנתי לך היום…
מה לעזאזל מארי, מה לעזאזל?!?!?!
אני כמובן אתכם כל הזמן אבל עבדתי על 'חם מהתנור'. הדט=אנר של מיצ'ל – 1.86 מ' – היה מעולם אחר.
איזה משחק אחרי חצי משעמם!!!!!
מה ראיתי עכשיו?
מרי!!!!!!!
הגברת השמנה יכולה להתחיל לשיר
42 נק' למרי
זה של דנבר להפסיד.
חבל, ניצחון היום היה יתרון עצום לסדרה הבאה אבל מארי פשוט לא מחטיא.
מדהים.
123 – שוכנעתי, מארי סופרסטאר.
😉
טוב זה פסיכי מה שמארי עושה
טוב מיטצ'ל מחטיא מהקו, תם הטקס.
בדיוק מה שעבר לי בראש.
לילי, עכשיו הבנת את תגובה 75? 😉
כן ממש.
אבל פורטר עושה שטויות, מה זה היה?????
תראה שלוש תגובות למעלה – רשמתי לך ששוכנעתי.
חוסר נסיון
איזה דביל הפורטר הזה
כשמארי משחק בגאד מוד, מה אפשר לעשות? לא הגיוני החצי השני שלו, הוא משחק ברמה פסיכית, בטופ של הטופ.
שחקן מוזר, רגע אחד נראה כמו אלוהים, ורגע אחר כמו שחקן ממוצע.
זה כבר משחק שני שלו ברצף.
אתם מבינים שיש סיכוי שמשהו שקרה רק פעמיים בהיסטוריה (שחקן שקולע 50+ פעמיים בסדרה) יכול לקרות פעמיים בסדרה הזאת בלבד?!?
כשזה חשוב הוא מופיע
פורט מחבל בדנבר.
הרבה יקשקשו על התאמות וכדו', מה שקרה פשוט, דנבר נהנת מרבע ראשון הזוי של יוקיץ' ומחצית שנייה אולהית של מארי. פשוט וקל.
+100
שום התאמות ושום נעליים:
יוקיץ – 11מ18 מהשדה, 6מ10 ל3.
מארי – 17מ26 מהשדה 4מ8 ל3.
וזה הסיפור של המשחק.
איזה סדרה!
יוקיץ סוגר סיפור.
תרגיל מצויין של מלון.
פשוט מצויין.
כמה שכואב על ההפסד, זאת סדרה שמגיע לה משחק 6.
סך הכל שווה אם זה אומר לראות שוב את הטירוף הזה.
המסירה הזו של מוריי אומרת הכל..
33 נק' במחצית השנייה.
משאיר את דנבר בחיים במו ידיו.
רק להוסיף שיש לו 8 אסיסטים, 8 ריבאונדים, אחוזים מצויינים מכל טווח, ואולי הכי מדהים: 0 (!!!) איבושים, ב41 דקות.
מופלא
ההגדרה של משחק מושלם.
המערב לא מאכזב, וגם המזפח, כי מי מצפה ממנו למשהו.
מקווה שלפחות חצאי הגמר שם יספקו את הסחורה.
אל תזכיר לי..
קונפרנס שהסדרה היחידה בסיבוב הראשון שלא נגמרה בסוויפ היית של מדורגת 1מול8.
הזוי.
פשוט הזוי.
ולחשוב שפיניקס וממפיס פשוט יושבות בבית ורואות את הבושה הזאת.
מה הם לעזאזל בודקים במשחק גמור?
מארי *כרגע במדגם קטן ולא מייצג כלום* הרכז הכי טוב בפליאוף הזה בפער. (לא מחשיב את לוקה רכז)
אתה מכניס את מיטשל בעמדה 2 אני מניחה?
אכן.אבל אני מניח שגם אם מחשיבים את מיטצ'ל רכז, היום מארי הפך את זה לקרב צמוד.
אני מעדיף את דונובן
גם אני, אבל לדעתי הוא מחשיב את דונובן כקלע ולא רכז.
זו עמדה מאד עמוסה, יש בה בין היתר את לברון, מארי, אולי מיטשל, אולי הארדן, אולי סימונס, כריס פול, אולי לילארד, קרי, קיירי, קמבה, ואן וליט , לאורי, טריי יאנג וגם די לוקה
מארי צריך עוד יציבות ועקביות כדי להיות פה טופ 5
שמח בשביל מייק מלון. עושה רושם של איש ומאמן טוב
מסכימה, מהמאמנים היותר סימפטיים שיש בליגה.
אבל זה לא יעזור, מיטשל לא ייתן לזה להגיע למשחק 7.
Mark my words
העניין שזה לא תלוי רק במיטשל.. אם החבר'ה שלידו ייעלמו כמו שהם נעלמו ברבע הביעי היום – יהיה להם קשה להיות בעניינים
* הרביעי
מסתבר שליוטה יש יותר כח אש ומגוון.
לדנבר יש זוג שחקנים שחכולים ללהוט. לא חושב שזה יספיק לקחת עוד שתי משחקים.
אתם יודעים בוודאי שפרוז'ינגיס לא משחק
הוא החלטה בזמן משחק, לא?
מוריי עם 0 איבודים ב41 דקות.
פשוט לא יאומן איזו יעילות
אז גמאל עם 45 50 ו45 בסידרה….האם הוא סוף סוף עולה לרמה שהוא באמת? או שהברקה?
בוקר טוב אליהו. מקווה שלא הברקה, הוא גם שחקן שכל כך כיף לראות, יש לו כדורסל פשוט נהדר וסוחף.
הוא מול מיטצ'ל זה קרב שכל כך כיף לצפייה. (בניגוד למשל להארדן או קוואי שאין להם שום חן במשחק).
היו לי ממנו ציפיות ענק לפני שנתיים מאד אכזב אותי תמיד יש סמן לכפר
מסכימה איתך ממש.
תראה מה רשמתי ל123 – הסדרה הזאת פשוט הוציאה את מארי מהקונכייה שלו.
אגב, לא יודע מה שיא הנ.ב.א. אבל שתי הקבוצות זרקו יחד 69 שלשות
יאללה מתחילים לדהר האמיתי
לא מבין למה שאמט משחק הבן אדם מיס מאת מהלך גורגי התחיל
אל תקשקש..
כל משחק אנחנו מתווכחים על זה..
שאמט שחקן טוב. נקודה
המאבס עם 2 שלשות מתחילים…לא מבשר טובות
וובר יצא מחדר ההלבשה ככדור תותח וישר התחיל ללקק, הפעם לריברס
😂😂😂😂 כן חח חם מהתנור
לוקה עם איירבול עוד זובאץ יקבל על זה קרדיט😂
לוקה חייב לצמצם את השטויות האלה.
באירופה הוא לא היה מעז.
לא יאומן שחמשיה של ברק, פיני סמית, לוקה, קלייבר וטים נחשבים כמעט שקולים לקליפרס, ובספסל זה בובאן סולו
אני רואה בבוקס סקור שג'ורג' ב 50 אחוז מהשדה, נס.
משחק מתחיל אחלה
מי PG בכירים בליגה?
לברון, מארי, מיטשל, אולי הארדן, סימונס, כריס פול, אולי לילארד, קרי, קיירי, קמבה, ואן וליט , לאורי, טריי יאנג וגם די לוקה
חלק מהם לא טופ 5 בליגה
לוקה אם נחשב רכז אז 1 בפער.
לברון עדין מספיק טוב ל2.
בכושר הזה מיטשל 3 מארי 4 (נטו הסדרה הזאת, צריך עוד לראות אל זה מחזיק מים).
קיירי, יאנג, סימונס (הוא לא רכז), קמבה וונפליט, לאורי וכריס פול לא שם.
הארדן לילארד וקרי הם התחרות על הטופ 5.
מארי ומיטשל פוטנציאל מדהים, אם זה עקבי, בשביל תשובה נצטרך עונה או שתיים
פורזי המעצבן הזה, משענת קנה רצוץ, עדיף להיפטר ממנו מהר
אמרתי לך
בהחלט אמרת
מביך מביך איך נותנים לקאווי לדגות לגאמפ מביששש
אם קרלייל רוצה לנצח את הסידרה לא ייתכן שהוא יתן ככה לקאווי לדדות!!!! מהחצי שלו לגאמפ למיקום זה יותר גרוע ומתרפס ממה שנותנים לשיקצה!!! ממש קליר פאת
היום פול ג'ורג' עם 40-50 נק'. כל כך העליבו אותו אחרי המשחק האחרון שהוא הגיע הערב לטרוף כמה דאלאסים, כולל אחד מסרביה
סלובניה
בסוף יצא שללייקרס יש מסלול נוח
ישחקו רק אם אחת מדאלאס קליפרס יוטה ודנבר
הכל תלוי אם ווסטברוק חוזר, כי יוסטון עם ווסטברוק לא פחות טובה מאף אחת אחרת ברשימה.
בלי ווסטברוק אתה צודק 100%
הוא פקטור חשוב, מסכים
בכל מקרה אמור לקחת לו משחק או שניים להכנס לעניינים
נדע תוך כשבוע
נראה שפול ג'ורג' הגיע עצבני היום מקווה בשבילו ובשביל קוואי שהוא התעורר ומתאפס על עצמו
בא לי להקיא מהדיבורים של השדרים
מבין אותך
פות גורג הגיע קאווי בקליר פאת יותר גאוע משיקצה
אין, ריברס מאמן ענק
איך הוא גרם לקוואי וג'ורג' לקלוע את כל הזריקות, פשוט מאמן אגדי
קרלייל גורם לקאווי לקלוע
🙂
חחחחחחחחחחח
מאמן מצוין עשה…adjustments ם.
קרלייל מה עם איזה הגנה על קאווי למעט תפילה?
גנב דף מהמחברת הטקטית של סטוטס?
הפרויקט הבא של קרלייל – להביא שחקני הגנה
לפילי יש כמה שאפשר לקבל בטרייד
אין הגנה בכלל על קאווי הוא במוד שיוט קרלייל מביך רבאק מה זה הטיילת הזאת קליר פאת
זה משחק פלייאוף ומרגיש כמו טרום עונה
צעקה להבטחת הכנסה
השופטים האלה זה גועל מזוקק. מוציאים את החשק מלראות כדורסל.
אתה מבין את ההבדל בין שיפוט לשיפוט?
ביוטה-דנבר לא היו שריקות כאלה בכלל.
זאת חלק מהבעיה.
שימי לב מה קורה במשחקים של הקבוצות מלוס אנג'לס..
זה פשוט לא ראוי
אנד וואן לקוואי.. 🤣🤣 ללא מגע בכלל
איזה ליצנים
לא יודע מה איתכם אבל אני מקבל אורגזמה מהחצי מרחק של קוואי (אולי בגלל שזה מזכיר לי את מייק וקובי).
החרא הזה של תחרות השלשות והסטפ-באקים לא מרשימים אותי כמו הקליעה הכלכך מקצועית של קוואי
לא צריך לשכוח גם שיש לו אחלה אחוזים מה-3. הוא טוב מכל טווח.
יש עליו הגנה מביכה הוא מדדה חצי צולע לנקודות שלו בלי הפרעה מביך שככה המאמן ממול עולה נגדו בסידרה הזאת אפילו ברט בראון איתגר אותו יותר
הקטע שכשעשו עליו דאבל טים משחק קודם זה עבד מעולה.
הוא לא מנהל משחק מספיק טוב כדי לנצל את זה ברמה של אחרים (נגיד לברון/מיטשל וכו')
לא חושב שזה ממש מפריע לו גם מול הגנות חזקות…
נראה לי שאלך לישון. איכשהו המשחק נגמר לפני שהתחיל…
ככה גם התחיל המשחק הקודם (היה -18)
כולנו יודעים איך נגמר..
הייתי מחכה למחצית לפחות.
לילי, אבל ההבדל הוא שבאחד-על-אחד הקליפרס עולים מעל המבריקס ברמות, והראל עוד לא ניכנס (הוא לא בכושר1 ללא כדורסל איזה 6 שבועות)
יאללה מנחם נגב את קרלייל במעורב
ובלי קשר לשריקה, הקליפרס במוד ניגוב על. לא מחטיאים.
שני המאמנים – דוק ריברס וקרלייל הם ב-NBA יותר מדי זמן. שניהם היו צריכים לעבור להנהלה כבר לפני 5-6 שנים. קרלייל היה צריך לעשות זאת מיד אחרי האליפות אז הוא היה נחשב למאמן גדול. אני תמיד אמרתי שהוא אוברייטד ברמות. מאמן של הדור הישן
9-1 בריבאונדים לקליפרס.. זה אומר הרבה
כריס וובר – הורג אותך ברכות
כריס וובר- הורג אותך, שים מיוט
המאבס ילדים טובים מידי חסר שם רוע מישהו שינשוף ויטטרש את קאווי קצת
דאלאס יכולים להתכונן לבניית ההגנה בעונת הטריידים, היה להם פלייאוף סבבה
מה דעתכם על: זינגר ופיני סמית תמורת הורפורד, האריס, תייבול, קורקמז (פילי רוצים להעביר הלאה את החוזה של הורפורד מעוז ההגנה הפוטנציאלי)
לוקה מקבל סקורר מוכח, שני שחקני הגנה שאחד מהם גבוה התקפי סבבה, ועוד קלעי שלשות. מוותר על זינגר הפציע
ממש לא, גם את החוזה של האריס וגם את של הורפורד????
אתה רוצה לרצוח את לוקה?
בונים לו הגנה ושיפור לא מבוטל גם בהתקפה. עם החמישיה של עכשיו הוא מקבל 130 כל משחק בפלייאוף
אלה שני חוזים זוועתיים שבעוד שנתיים יתקעו את הקבוצה לגמרי עם שחקן אחד אחרי השיא ועוד שחקן גבול אולסטאר (האריס לא אולסטאר, לא היה אולסטאר ולא יהיה אולסטאר).
ללוקה מגיע יותר.
את מי אפשר להגיא בטרייד על זינגר? הם חייבים שני שחקני הגנה דחוף (וסימונס זה לא פיתרון)
מסכימה איתך 100%
הם צריכים מגן טבעת (פייבורס אולי יכול להתאים, בזול) ועוד סקורר.
בהנחה שהולכים על פייבורס הייתי מנסה להוציא את אינגראם אולי – גם מגן סביר.
בשוק החופשי הייתי עושה הכל, אבל הכל, בשביל להשיג את אחד מהתאומים הבולדוגים לבית מוריס.
לקליפרס לא יהיה כסף למוריס, יש להם התחייבויות עד השמיים וצריך חוזה חדש להראל שירצה הרבה
פייבורס זה התחלה טובה, אולי אפילו עם הולידיי
שחכתי מהולידי- חד משמעית עדיף על אינגראם.
מוריס זה באנקר, אם אני דאלאס- חוטפת אותו בלי למצמץ בכלל.
המוריס של הלייקרס זה מוריס מעלי אקספרס
😂😂😂😂😂
אתה חד היום אשך
בוא נראה מה יהיה בפלייאוף עם המוריסים וקבוצותיהם
מנגר פילי מסרב
הם יעבירו את הורפורד בחינם ועוד יתנו שחקן זול , ועל האריס יקבלו הרבה פחות מזינגר אם יעבירו, אתה תראה
אבל מה פילי צריכים את זינגר?
אלה אם אתה ממליץ טרייד המשך על אמביד?
זינגר הוא קלעי שלשות בלתי עציר, הוא לא רוצה אף פעם להיות בצבע, זה טוב לפילי
אתה צודק, חשבתי על זה ואני יכולה לראות שילוב שלו עם אמביד שעובד, אפילו טוב, אבל לטעמי מדובר בשני שחקנים פציעים מידי בשביל לבנות עליהם קבוצה.
בפילי יש כזה פלונטר שקשה לבנות שם משהו תוך קיץ אחד, הם רוצים להשאיר את אמביד וסימונס יחד בקבוצה, אולי עוד שנה יהיה אפשר לקבל בטרייד את אמביד
הנאום מכירות שלך לא שכנע nop
3 פעמים דאבל טים על לוקה 3 החטאות למאבס נזכר ריברבס קצת חח ואיב
הקליפרס צריכים להתחיל לשחק ככה לפני הלייקרס הבני זונות שאמש נראו מצויינים ממש
חמישייץ מחליפי רליפרס זה קבוצת פלייאוף במזרח
תסתכל על מחליפי דאלאס, לא מזהים אף אחד בשם
לא לזלזל בטריי ברק הוא מס 2 בסידרה הזאת
הוא לא מחליף הוא שחקן חמישיה בכיר הערב
+100
הראל הוא אחד האחרונים שהייתי רוצה לפגוש בסמטה חשוכה.
גם לא בסימטה מוארת היטב ועם חיסון כלבת בתוקף.
גדול האשך
דני דין נתן לרג'י ג'קסון מרפק, המנוול
איזה פרסומת דפוקה של סנופ לקורונה חחח אחד הדפוקים
צפרא טבא כולם. הצטרפתי
🙂
תחזור לישון, המשחק גמור
כבר חזרו מפיגורים יותר גדולים. אני מאמין בהם
הוייב מהשריקה שהוא נגמר לפני שהתחיל.
זה פלא שעם הסגלים האלה זה לא 30 הפרש במחצית כל משחק (זינגר החמיץ את רובם)
כל מי שמגחך על המזרח אז תדעו שהסלטיקס, מיאמי, הבאקס, וטורונטו לא מפסידים לאף מערבית. המזל הוא שיש רק הזדמנות אחת להראות זאת. לא ראיתי אף מערבית מלבד הלייקרס שיכולה לשחק נגדם
יש הרבה עומק גם במערב. מול 7 הראשונות סדרה ביניהן תהיה קרב קשוח
מסכים.
ואינדי מנצחת את אוק ויוסטון.
גם אתה הצטרפת לסטנדאפ?
מופע אורח
המערב נראה לי עדיף ב 2 רמות, יוטה ודנבר של עכשיו לוקחות בסיכוי סביר את המזרח
חחחח התחלת עם הבדיחה השנתית
חוץ מהבאקס אני לא יודע אם הן מנצחות את יוטה דנבר יוסטון שלא לדבר על לייקרס קילפרס
גם הבאקס לא בטוח
הכי אתגר למערב תהיה טורונטו
מול הבאקס המערבית תנצח ב 5-6 משחקים
מסכים כי הם לוחצים את הכוכבים חחח ועושים דאבל טים ולא מתרפסים….
השמירה שלהם על קאווי הייתה מירור חיים ולא היה ככה מדדה…
2+
איך אפשר שלא לאהוב את בובי?
אחרי המשחק האחרון וכל הטראראם, אין כל סכוי שלוקה נותן הערב משחק טוב
לוקה מצויין אין לו שחקנים לידו עכשיו נראה איך המאבס מסדרים לו צוות במקום הלטבי…
קרלייל בא לא מוכן סטייל סטוטס בהצלחה לוקה ככה אמר
הקליפרס תמיד נרדמים איך שלוקה יורד לנוח 😂😂
גם אני, במיוחד כשהטאוויל עם הקרן לא משחק.
הוא נזק דפק ללוקה כמה שנים חח עד דיעיפו אותו
אני לא רואה את המשחק אבל מציץ בסטטיסטיקה מדי פעם.
15-6 לקליפרס בריבאונד. אם דאלאס רוצים צ'אנס במשחק הזה זה צריך להתחיל מהגנה ומריבאונדים.
יאללה, חזרה לסדרה הגרועה טד לאסו.
למה לא רואה?
רזי, איך אפשר לראות דבר כזה? זה כואב
צודק
לחטוף 41 ברבע?
פות ג'ורג' סופסוף בא לעבודה…
איך שלוקה יצא המאבס מצמצמים כמו במשחק הקודם לקליפרס יורד המוטיבציה והקצב חח זה השיטה😎
תכוונת, גם זה שיטה….
אפשר לספור ב5 אצבעות את הקבוצות עם המאמנים הנורמליים בליגה.
טורונטו
בוסטון
אינדיאנה
ספרס
מאימי
נכון
יוטה.
קצת משוחדת אבל סניידר מאמן מצויין.
ברמה שלא הייתי מחליפה אותו תמורת אף אחד חוץ מניק נרס.
נכון גם נשכח
סניידר שחקן קולנוע ,הוא קצת מעל לדחלילים האחרים
אנדיאנה בצריך עיון
אבל יש את יוטה, דנבר, לייקרס, מילווקי, ועוד כמה סבירים
אני מסתכל על מאמנים שעושים יש מאין .
מאמן אינדיאנה עושה מעל ומעבר מהחומר שיש לו.
טורונטו ובוסטון זה יש מאין?
באינדי יש חומר סביר והם עשו את הצפוי מהם
נו.. סניידר ומה שהוא מוציא מיוטה?
תיזכר במה שחשבו פה אנשים בפריוויו לסדרה.
נתנו ליוטה משחק בקושי ועם כל הכבוד לכושר משחק של מיטשל, הניצחונות המרשימים היו כשהקבוצה שיחקה ביחד לפי התוכנית משחק של סניידר.
הוא ללא ספק מוציא יותר מסך החלקים.
השואג שואג עד ירושלים חחח
ומתי ישאגו אותו?
תודה וובר על התיאור של הארל בלי חולצה.
אם אני קרלייל אני מכניס את כל הצעירים עכשיו, ושכל החמישייה תשב ותסתכל, ותנוח. שחקנים כמו דלון רייט. אבל קרלייל יותר מרובע מהמשחק הזה של ההונגרי
זה היה כל כך צפוי הבלואו אאוט הזה. כמו רבע שלישי של גולדן סטייט 2017
אכן, היה ברור כשמש. לא ברור איך לא כל משחק נגמר במחצית בסדרה, אולי הקליפרס לא התעוררו עדיין?
נראה מה יעשו מול יוטה, יצטרכו להיות במיטבם
ברור שלא התעוררו היום היה פעם ראשונה קצת דאבל טים על לוקה….
רגי גקסון שמר רק פעם אחת על לוקה….שאמט לא שמר עליו….
קרלייל נותן לקאווי קליר םאת כל הסידרה זה הדבר היחיד שנשאר קבוע…
חחח זובאץ דחף את סוויט לו והרס לו זריקה מזל לא שרקו עבירה
אני כמעט משוכנע שוובר משדר עם אטמי אוזניים אחרת הוא כבר מזמן היה מתעלף בעצמו מהמיגרנה הנוראית שהוא מייצר.
אם הוא משדר עם דוריס אני מאמין שהטלוויזיה שלי תיסדק עד סוף השידור
הוא עושה את הבלתי אפשרי – גורם לי להתגעגע לדוריס
השואג דואג ללא הכרה חח
וואללה שמונטרזל הוא אדם מפחיד
מישהו יודע להגיד עם הכרית שלוקה מסתובב איתה על הקרסול כשהוא בחוץ היא חימום או קירור?
זה בשביל השואו
יוצרה בפורטלנד
😂😂
תם הטקס, ותמה הסדרה.
המאבס עשו מעל ומעבר.
ראיתם מה הראל עשה?
אני רואה שדאלאס מובילה 31-34 על לנארד ופול.
נראה מי ינצח במשחק המשני הזה..
פורזי קיבל מעטפה נראה לי מבאלמר
כן, היה כתוב בה:
"bitch ass white boy"
😂😂😂😂
לילה טוב
היה משחק אש בין יוטה לדנבר היום
הפלייאוף בינתיים מתעלה, לפחות בחלק מהסדרות
דאלאס העניקה לנו משחק שייזכר לשנים
ידעתי שפול ג'ורג בא לתת הצגה אחרי כל מה שכתבו עליו
רק 16
ריברס למד משהו סופסוף.
לקח פסק זמן בזמן
עשה גם דאבל טים פרגן לו באיחור של 4 משחקים..
יש פה יותר מידי כוחות מאגיה באתר אני חייב לאזן לוקה עושה קאמבק עם 50 נק ןמנגב היום במשחק לאגדות
לוקה עם 2 אסיסטים ו2 ריבאונדים עד עכשיו.
צנוע עבורו
הנה קאווי שוב בקליר פאת שומרים עליו יותר מביך ממה ששומרים על השיקצה
למה שורקים עבירה על דבר כזה? באמת?? אסור כבר לשמור? איזה עצבים
שריקת דמיאן קלאסית. רק שהוא היא מקבל את האנד 1.
גם לוקה היה מקבל אבל המגן היה אלוף פיקוד…זה ההבדל
אסור אם עברת בחסימה וקפץ עליך מתקיף זה 3 זריקות אוטומט אם מדובר בחבר מטכל
לוקה עשה הארדן על קאווי בחסימה חחחחח ועידו גור האהבל עלאק זה סל ועבירה חד משמעית חחחח ועוד אומר לוקה מקבל פצצות 😂😂😂😂
פאן-בוי
הייתי מושיב את דונצ'יץ להמשך המשחק.
שום דבר טוב לא ייצא מזה.
צריך סטט לאגדה לשנים הבאות אל תשכח
קרלייל נזכר להביא דאבל טים על קאווי….! מזל טוב וסימן טוב
עכשיו אתה מבין רזי?
איך אפשר לראות את הגועל הזה?
יש משהו דפוק במשחק של קוואי
המשחק שלו מושלם !
ההחתמה הכי גדולה של הקליפרס זה מוריס
אם אני המאמן אני לא מעלה את דונצ'יץ' למחצית השנייה
קרלייל יא מטומטם תוריד אותו כבר
טוב יכול לצאת מזה הקליפרס עלולים להירדם
מנחם נגב את קרלייל במעורב היום יש לך הזדמנות מצויינת הוא בא היום זמין לקבל בראש
אני בטוח שלוקה ביקש ממנו לשחק. לוקה הוא מין אהבל כזה
כריס וובר מציג: "איך לא לומר כלום ב-2000 מילה"
חחח חטפו ללוקה ושלחו אותו לקו 😂😂
אדיר. מתמודד ראש בראש עם לברון מועד על שחקן שלו ונשלח לקו.
מה נתנו את זה עבירה ללוקה? חחחחחח
הנחת חבר
מפקד חיל הים
16-26 לקליפרס בריבאונדים.
הפאול ההתקפי הגדול של שנת 2020 של לוקה ושורקים לטובתו…
ב25 הפרש אין להם בעיה לעשות את זה
מוריס מטטרש על לוקה חחח כזה מוריס חסר למאבס על קאווי
איזו עבירה מומצאת, התחזות ברחבה היה צריך לקבל כרטיס צהוב
תמיד יש טעויות שיפוט, אין פה שום דבר מגמתי
https://youtu.be/aKnX5wci404?t=34
😂😂😂😂
גדול אתה (וגם לזלי)
חחחחחחחחחחחחחחח
לזלי הגדול, תהיה מנוחתו עדן.
לוקה נכמס בזובאץ חח אסור לשמור 2 זריקות 😂😂
איך לוקה יושב על השופטים וואלה זה יותר מהשיקצה
אם אני מאבס עושה טרייד מוריס פורזי אחד על אחד מוריס נותן יותר וזול יותר ואמרתי זה גם לפני שנה
בוא נתחיל מזה שמוריס מסוגל להיות על המגרש.
כבר שווה.
פומפאו – ראש הסטייט דיפרטמנט של טראמפ, נתן עכשיו נאום מירושלים (ברור שמוקלט) בעצרת של טראמפ
מהסרטים האלה שאני יוצא באמצע.
מהסרטים שיוצאים אחרי 7 דק'
כן
חביבי, אתה עדיין פה.
לוקה קיבל העלאת דרגה בסתר אחרי המשחק הקודם.
ההודעה על הדרגה נמסרה למערכת השיפוט של הליגה.
היה מפקד חיל היום גם לפני לא ראית את רשימת המטכל שפירסמתי?
רמטכל שיקצה
סגן רמטכל יאניס
אלוף פיקוד דרום הארדן
אלוף פיקוד צפון דמיאן
אלוף פיקוד מערב דיוויס
אלוף פיקוד מזרח קאווי
ראש אגף המודיעין כריס פול
מפקד כוחות היבשה לאורי
מפקד חיל הים לוקה
מפקד חיל האוויר: טרם אוייש עונה הבאה יוחלט אם זה ציון או טריי או דוראנט כרגע ציון המיועד אבל עלול להשתנות
לא ראיתי
מפקד כוחות היבשה הכי חזק!
מתאים לו בול😂
הנה מה שאני מרגיש: הלייקרס הגיעו לפוטנציאל שלהם אתמול ומעכשיו תתחיל ירידה. הקליפרס בדיוק ההיפך
חס וחלילה לייקרס אלופים הכי טובים ינגבו את כולם לברון עם 40 נק כל משחק. הקליפרס גרועים לא יעברו את המאבס.
רק אל תעלה טור בבקשה..
Paul George in the mirror today
https://twitter.com/ringer/status/1298442465481904130?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1298442465481904130%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fbleacherreport.com%2Fnba
חחח
מה גורג בוכה רק אתמול קיבלתי 3 מכות כאלה בכניסה לסל
אם זה היה בשכונה הוא היה יכול להחזיר
זה היה קצת מוגזם.
אני החזרתי דחפתי מישהו באוויר
לקח לדוק 4 משחקים עד שעשה קוקוץ 92 ללוקה מה שהקוריוז אמר לעשות ממשחק 1…
לקח לקרלייל 5 משחק בשביל להיזכר שאפשר דאבל טים על קאווי אבל ביום שגורג קולע מגחב לאתמול הוא חשב שזה יעיל שקאווי יקלע כמה שהוא רוצה בגאמפ מחצי מרחק….
קאווי צועק אוטומטית חחח מופתע שלא שררו לו
לוקה קופץ על מוריס ושורקים למוריס עבירה. השופטים מנצלים שהמשחק גמורה בשביל להראות "אובייקטיביות" או "איזון"
גועל נפש
השופטים האלו לא ראויים לשפוט.
אין דבר דוחה יותר מאשר לאזן שריקות כשמשחק גמור
בסטט הכל הוגן ואין הבדלים משמעותיים בשריקות
השופטים הם חלק מההצגה כמו ב wwe
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חיים מה אומר קרלייל עדיין רוצה שקאווי יזרוק מחצי מרחק?
באיזו חוצפה לוחצים את סוויט לו על כל המגרש?
באיזה חוצפה יש דאבל טים על לוקה מי אישר?
אני
על החתום דוק….
קצת לחצו את קאווי על כל המגרש והוא העיף יד והחטיא את הגאמפ 😂😂😂 וגם בזבז 12 שניות מההתקפה היו צריכים לתת לו לדדות צולע לספוט שלו שיזרוק משם זה יעיל שהוא זורק מהספוט שלו בשביל קרלייל
סת קקי הזה ג'ונגליסט…
אני מקים עמותה ומציע לכם להצטרף.
העמותה נקראת: "תנו לבובי לטחון"…………………
מונטרז שואג עד לפה הקליםרס באו להעביר מסר היום נזכרו באיחור של 4 משחקים כנראה היו צריכים לקבל צלצול השכמה
אני רואה שג'מיל, ג'מאל וג'מול נתנו אחלה משחק הלילה, דנוור לא מתה, עדיין…
מישהו יכול להסביר לי מה קורה עם סת קארי?
מבייש את הפירמה..
ילה, חתכתי
אין יותר ערך ספורטיבי למשחק הזה.
הקליפרס באו להשפיל היום בערך מדקה ה3. הם טטרשו את לוקה כל הערב רק קרלייל עם הילדים הלבנים הטובים שלו. היה צריך איזה לאנס סטיבנסון 😂😂.
חסר למאבס רוע הם רכים מידי. אם אני מאמן אני שולח מטטרש ומציק מקצועי על קאווי כל הערב.
הפלייאוף הזה אמור להראות להם מה הם צריכים
טריי ברק = בריאה להשאיר
הארדוואי=טרי להשאיר
קרי להשאיר.
קלבר מיני צנדלר להשאיר.
כל היתר להחליף דחוף פורזי זה לא מס 2 והוא עוד יפצע בעתיד אבל לא רואה הרבה פראיירים לוקחים אותו.
הם צריכים ווינגים אלימים מטטרשים שעושים הגנה. מרקוס מוריס שווה את הכסף בקיץ. גיי קראודר גם וסקורר כמו באדי הילד.